Nijolė Pareigytė – Apie Įtemptą Vasarą, Prabangų Pirkinį Ir Vyrą: Jam Tenka Daug Ką Paaukoti

Vieniems vasara – atostogų metas, kitiems – tai tik karštis ir krūva darbų. Įtemptu ir itin judriu vasarišku gyvenimo tempu šiuo metu gyvena ir atlikėja Nijolė Pareigytė-Rukaitienė. Ji neslepia, kad laiko šeimai ar sau pastaruoju metu atrasti itin sunku. Moteris papasakojo apie vasaros planus, mėgstamiausius renginius ir pirkinį, apie kurį svajoja po apsilankymo saulėtoje Maljorkoje.

Nijolę Pareigytę-Rukaitienę pagavome po darbų, itin nuvargusią. Šiuo metu ji veda trijų dienų parodą ir sako, kad jos dienotvarkė itin įtempta. Vis dėlto nors ir pavargusi, laiko interviu ji rado. „Jau mėnesis vasaros praėjo ir ji tokia itin aktyvi ir įtempta. Tokiu pačiu ritmu viskas bus iki pat vasaros galo“, – naujienų portalui tv3.lt tikina pašnekovė.

„Stengiuosi darbą pamaišyti su atostogomis, nes šiaip niekada man nepavyktų darbo grafike atrasti savaitės laiko, kad galėčiau kažkur ramiai iškeliauti. Paprasčiausiai nėra tam laiko. Be išimties dirbu kiekvieną savaitgalį ir tas pabėgimas net keturioms ar penkioms dienoms, atrodo, nelabai apsimoka, ypač jei keliauji kur nors tolėliau, į kokią salą. Visą dieną keliauji tai pirmyn, tai atgal. Man pavyko darbą su poilsiu suderinti kada turėjau keletą renginių Maljorkoje – su šeima praleidome tiesiog nuostabų laiką, labai daug pamatėme, apkeliavome praktiškai visą salą“, – šypsosi N. Pareigytė.

Kelias valandas pamiegoję, savo dienas moteris su šeima stengėsi pradėti kuo anksčiau, kad per laiką iki skrydžio į Lietuvą suspėtų pamatyti kuo daugiau dar nepažintos šalies. Tačiau kol Nijolės vyras Rimvydas su dukra Patricija ilsėjosi, dainininkė vedė vestuves ir koncertavo. Nijolė šypsosi – ne be reikalo save vadina „darboholike“ ir teigia, kad tik per darbines atostogas gali pailsėti.

„Nors ir daug šalių per savo gyvenimą esu aplankiusi, man tik retai tenka keliauti, o čia buvo tokios darbinės atostogos. Nors ir Maljorkoje buvome per Natalijos Bunkės vestuves, bet tuo metu nelabai liko laiko net kelionėms. Nelabai daug ką ten pamatėme, bet jau tada užkabino. Net nusprendėme, kad šiemet reikia grįžti. O dabar pavyko, galėjome salą išnaršyti visą ir man paliko tokį didelį įspūdį… Labai norėjau čia Patriciją su vyru atsivežti. Tačiau gaila, kad tos atostogos buvo toks pats bėgimas“, – dalijasi pašnekovė.

Kaip sako pati Nijolė, per kiek daugiau nei savaitę jai su šeima pavyko aplėkti net kelias šalis – Ispanijos sostinę Madridą, Maljorkos salą ir netgi pabuvoti Vengrijoje, Budapešte. Nors anksčiau ji su šeima mėgdavo ramias keliones prie vandens, šįkart ji laiką leido itin aktyviai – lankėsi muziejuose, pažintinėse ekskursijose ir pamatė daugybę dalykų, kurie sužavėjo.

„Paskui į Italiją skridom, ten vesti vestuves – irgi gavosi 3 dienos bėgimo. Iš pradžių atrodė, kad suvalgo labai daug laiko pats keliavimas. Galvojau, kad gal reikia išvis nekeliauti, nes į Lietuvą atvyksiu dar labiau pavargus. Tačiau kai išskrendi, supranti, kad tikrai labai verta pabūti ir tuo pačiu truputį pakeliauti. Taip patiko  mums Maljorka, kad net galvojome ten įsigyti namus. Mane labai sužavėjo salos vakarinė pusė… Tiek daug ten visko pamatyti galima. Gamta, miesteliai, architektūra, žmonės, oras, maistas … Tiesiog tobula!“ – tikina moteris.

Laiko rasti sunku

Nors ir šiuo metu Nijolė turi daug darbo vedant renginius, ant kulnų lipa ir koncertai su grupe. Dėl tokio lėkimo sunku atrasti laiko ne tik šeimai, bet ir sau.

„Man asmeniškai balanso tarp laiko su šeima ir darbo atrasti beveik neįmanoma. Turėjau darbo keletai dienų pajūryje, ten koncertavome. Nusitempiu savo šeimą į pajūrį, vyras net aukoja savo darbą, nes tikrai be proto sunku rasti laiką kartu. Kažkuris turi aukoti savo laiką ir veiklas – mūsų atžvilgiu tai vyras. Jis gali dirbti ir nuotoliniu būdu ir jei koncertuoju pajūryje, tai apsistojame ten keletui dienų, kadangi pajūryje turime namus.

Tada vėl su lagaminais lekiame į kitą Lietuvos galą. Tokia išprotėjusi vasara – visą laiką mes ant ratų, tik spėti reikia krautis lagaminus. Va šiandien parėjau iš darbų, vėl ryt į renginį, ir koncertas, vestuvės savaitgalį nusimato. Taip ir lakstau“, – šypsosi atlikėja.

Vis dėlto tokia aktyvi ir įtempta vasara, nuolatinis darbas, kad ir kaip jis patiktų, tikrai išvargina. Kaip pasakoja pati atlikėja, po truputį pradeda keistis požiūris.

„Pailsėti nelabai išeina. Kada turi laiko, kai grįžti iš renginio, tada ir stengiesi pailsėti. Bet norisi ir į kokį restoraną nueiti, skaniai pavalgyti ir su vaiku, vyru pabūti. Kažkaip iki tol pavyko mums taip lekiant gyventi, bet matau, kad su amžiumi ateina tokie kitokie norai ir suvokimas. Dirbti yra gerai ir man mano darbas labai patinka – aš ir pati esu tokio būdo, darbštuolė kaip ir mano tėveliai.

Bet, matyt, atėjo toks periodas, kad norisi laiko skirti ir sau, ir šeimai. Tiesiog norisi pailsėti, – giliai atsidūsta ji. – Kitai vasarai jau esu nusimačiusi ir susiplanavusi kelias savaites atostogų. To vasarą nėra buvę jau gal kokių 15 metų.“

Vienas renginys labiausiai žavi

Kadangi moteris šiuo metu aktyviai sukasi renginių vedimo versle, o visi jos savaitgaliai užkrauti pačiais įvairiausiais darbais, ji paatviravo, kokie renginiai dabar populiariausi. Ji išskiria vieną jai itin svarbią reiškmę turintį renginį, kurį vesti patinka labiausiai.

„Vasara – vestuvių metas. Didžioji dalis lietuvių ženijasi vasarą, grįžta migrantai ir irgi taip pat tuokiasi. Paskui daug yra jubiliejų, krikštynų nemažai, nors ir jos populiaresnės pavasarį. Aišku, dvyliktokų išleistuvės, įmonių sąskrydžiai. Mano renginiai tokio pobūdžio. Taip pat turiu ir daug grupės koncertų miestų, privačiose šventėse. Man labai patinka vesti krikštynas. Ši šventė nuo seno buvo labai vertinama, mūsų protėviai labai tikėjo ja ir ji turi didžiulę reikšmę šeimai.

Buvo  tikima, kad vaikas po krikštynų bus apsaugotas tiek dievulio, tiek dangaus. Labai daug daug fainų dalykų yra apie krikštynas. Anksčiau krikštynas 3 dienas švęsdavo, bet man labai patinka, kaip kai kurie žmonės ir dabar smagiai atšvenčia jas, suvokdami šios šventės svarbą. Labai gera, kai suvažiuoja daug draugų ir jos būna su šokiais, žaidimais“, – šypteli moteris.